gru 172015
Mamy małą awarię w sklepie, klienci płacący przez pay pal nie widzą swoich zamówień. Próbujemy usunąć awarię, ale póki co apeluję do wszystkich, by po złożeniu zamówienia w sklepie (co jest niezbędne) napisali jeszcze do mnie wiadomość i tam wyszeczgólnili co zamówili. Chodzi o to, byśmy mieli pewność, że zdążymy z realizacją przed świętami. Adres coryllusavellana@wp.pl
Bardzo przepraszam za kłopot, ale nie zależy to ode mnie.
Gabriel Maciejewski coryllus
Udało się opanować sytuację
Złożyłem zamówienie i od razu system zaliczył awarię 🙂
Żeby ,,nie zaśmiecać” innych artykułów chciałbym zaakcentować ważny, a nie podnoszony temat.
W moim tłumaczeniu: zamiast [Rada] ,,Zdrada Polityki Pieniężnej”;
https://www.youtube.com/watch?v=5BxBpz-3Uw0&feature=youtu.be
Duuuży temat!
Przepraszamy, zamieszczanie komentarzy jest chwilowo niemożliwe.